سخنرانی اوباما در حمایت از بایدن:ترامپ به پوشش رسانه‌ها درباره همه‌گیری کرونا حسادت می‌کند-راهبرد معاصر
ایران: در صورت حمله به لبنان مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است رویترز: آمریکا تاکنون 27 هزار بمب و موشک به اسرائیل داده است بایدن: با یک دیوانه مناظره کردم/ ترامپ دروغ می‌گفت عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16 رایزنی تلفنی باقری و لاوروف درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای ادعای آژانس درباره نصب آبشارهای سانتریفیوژ جدید در فردو درخواست آلمان از ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه حجاج ایرانی رای دادند گوترش: از عملکرد خود و سازمان ملل رضایت ندارم الهام علی‌اف پارلمان جمهوری آذربایجان را منحل کرد گفت‌وگوی تلفنی باقری و وزیر خارجه عربستان سعودی رسانه اسرائیلی: جنگ با حزب‌الله به این زودی ها آغاز نمی‌شود باقری: کانادای مدعی دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات ایران را نداد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مداخله‌جویانه نماینده آمریکا درباره انتخابات ایران مشاور بایدن: او کنار نمی‌کشد

سخنرانی اوباما در حمایت از بایدن:ترامپ به پوشش رسانه‌ها درباره همه‌گیری کرونا حسادت می‌کند

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی در ایالت میشیگان گفت که ترامپ به پوشش اخبار کرونا در رسانه‌ها حسادت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 31
کد خبر: ۶۵۰۷۳

به گزارش راهبرد معاصر «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی در حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها گفت که ترامپ از پوشش رسانه‌ها درباره همه‌گیری کرونا حسادت می‌کند.

وی که در ایالت میشیگان صحبت می‌کرد، افزود: «وسواس ترامپ حجم جمعیتی است که در سخنرانی‌ها و مراسم وی حاضر می‌شوند».

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به روز سه‌شنبه آتی که روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت: «این سه‌شنبه، همه چیز در خط قرار دارد. روز سه‌شنبه شما می‌توانید تغییر را انتخاب کنید».

اوباما قصد دارد در آخرین هفته از کارزار تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری این کشور به «جو بایدن» هم حزبی  دموکرات خود  و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ بپیوندد و در کارزارهای تبلیغاتی کنار وی باشد.

اوباما طی روزهای گذشته سه مرتبه به طور مجزا به نفع بایدن سخنرانی کرد.اوباما در «پنسیلوانیا»، «میامی» و سرانجام در روز سه شنبه در «اورلاندو» به شدت از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور انتقاد کرد. دموکراتها امیدوارند که اوباما بتواند با سخنرانی‌ها برای سیاه پوستان ولاتین تبارها برای رای دادن به بایدن تاثیرگذار باشد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی گفت که  ترامپ، تشنه توجه است.وی که در تجمع انتخاباتی طرفداران «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری صحبت می‌کرد، گفت: «وی (ترامپ)هیچگونه علاقه‌ای برای کار کردن یا کمک کردن به دیگران به جز خودش و دوستانش ندارد.»

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده